Garantie

Alle microfoons hebben één jaar garantie die ingaat op de datum van aankoop. Je kunt dit verlengen tot een periode van tien jaar als je je online registreert op www.rode.com. De garantie dekt onderdelen en arbeid die nodig kunnen zijn om de microfoon te repareren tijdens de garantieperiode. De garantie is exclusief defecten veroorzaakt door normale slijtage, modificatie, transportschade of het niet gebruiken van de microfoon volgens de instructiehandleiding.

Als u problemen ondervindt of vragen hebt over uw microfoon, neemt u eerst contact op met de dealer die deze aan u heeft verkocht. Als de microfoon een door de fabriek goedgekeurde service nodig heeft, wordt het terugsturen georganiseerd door de dealer.

We hebben een uitgebreid netwerk van distributeurs en dealers, maar als u problemen ondervindt bij het verkrijgen van het advies of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om ons rechtstreeks te contacteren.

Logo Rode Microphones.

Internationaal

107 Carnarvon Street
Silverwater NSW 2128
Australië

Telefoon: +61 2 9648 5855
Fax: +61 2 9648 2455

Verenigde Staten

P.O. Box 4189
Santa Barbara, CA 93140-4189
USA

Telefoon: +1 805 566 7777
Fax: +1 805 566 0071

Technische ondersteuning

Neem voor vragen over technische ondersteuning contact op met: support@rodemic.com.

Neem in de Verenigde Staten en Puerto Rico contact usasupport@rodemic.com of bel +1 805 566 7777.

Neem in Australië contact op met ozsupport@rodemic.com of bel +61 2 9648 5855.

Overal behalve Australië, de Verenigde Staten en Puerto Rico, neem contact op met support@rodemic.com of bel +61 2 9648 5855.