![The Social Dilemma.](https://i0.wp.com/combron.be/wp-content/uploads/2021/04/the-social-dilemma-u.png?fit=1200%2C675&ssl=1)
Kijktip: The Social Dilemma
Vlaamse smartphones moeten inmiddels flink plat zijn, want gemiddeld zit de Vlaming dagelijks 3 uur en 5 minuten op zijn of haar telefoon. Wie denkt de telefoon de baas te zijn, wordt uitgenodigd The Social Dilemma op Netflix te kijken.
![Bitcoins kwijt.](https://i0.wp.com/combron.be/wp-content/uploads/2021/03/bitcoins-kwijt-u.png?fit=1200%2C675&ssl=1)
Ik kocht voor de grap 100 bitcoin (BTC) in 2010
Ben jij weleens een groot geldbedrag kwijtgeraakt? Ik ook!
![Tips spreken voor de radio.](https://i0.wp.com/combron.be/wp-content/uploads/2021/02/tips-spreken-voor-de-radio-u.png?fit=1200%2C675&ssl=1)
Spreken op de radio. Een eenvoudige maar doeltreffende voorbereiding.
Vorig jaar werd ik gebeld door een man aan wie ik meer dan acht … Lees verder
![Storytelling is geen kunst. Storytelling is namelijk een sport.](https://i0.wp.com/combron.be/wp-content/uploads/2019/09/storytelling-geen-kunst-maar-sport-u.png?fit=3840%2C2160&ssl=1)
Storytelling is GEEN kunst! (want het is een sport)
Hoe kun je verwachten dat mensen in de zaal naar je luisteren als je als spreker te lui bent om een simpel woord als storytelling te vertalen?
![Afbeelding met rechts het hoofd van Elias St Elmo Lewis en links zijn AIDA marketing model.](https://i0.wp.com/combron.be/wp-content/uploads/2019/10/aida-model-elias-st-elmo-lewis-u.png?fit=3840%2C2160&ssl=1)
AIDA: Attention, Interest, Desire en Action. Marketingmodel in 4 stappen.
Het AIDA marketingmodel is simpel toe te passen en werkt goed als de klant … Lees verder